Proto, aby stránka plně fungovala se všemi náležitostmi, užíváme funkce cookies. Prosím povolte cookies a obnovte stránku. Poté se automaticky zobrazí dialogové okno pro nastavení cookies.

Tato stránka používá cookies z důvodu správné funkčnosti, dále pro usnadnění vaší práce a statistické účely. Toto nastavení můžete kdykoliv změnit kliknutím na "Změna nastavení". Pokud souhlasíte s tímto použitím cookies, klikněte prosím na "Ano, souhlasím". Ochrana osobních údajů

CES® 2017: Internet věcí se stává osobním - Bosch se zaměřuje na inteligentní asistenty. Konektivita dosahuje další fáze vývoje

Koncepční vozidlo od Bosch na veletrhu CES 2017

 
 
 

05/01/2017 | Česká republika | Korporátní zprávy

Las Vegas – Představte si, že byste měli v každé oblasti svého života osobního společníka nebo anděla strážného. Někoho, kdo by vždy věděl, jestli jste nenechali zapnutou troubu – i když už jste někde na cestě autem, nebo dokonce sedíte v kanceláři. Na veletrhu CES 2017, Bosch předvádí, že propojená řešení již tyto představy změnily v realitu. „Personalizace je rostoucím trendem v oblasti konektivity, a my jsme tím, kdo tento trend posunuje kupředu,“ řekl Dr. Werner Struth, člen představenstva společnosti Bosch v rámci její tiskové konference na CES 2017 v Las Vegas. Na největším světovém veletrhu spotřební elektroniky se tento globální dodavatel technologií a služeb soustředí na následující oblasti: chytré domácnosti, chytrá města, propojená mobilita a Průmysl 4.0.

Díky zvyšující se personalizaci produktů a služeb se nyní konektivita dostává do další etapy vývoje: „Propojený svět se stává emotivním. Zařízení se mění v inteligentní společníky, díky kterým je každodenní život jednodušší a bezpečnější, a to jak doma, tak ve městě, v automobilu i v práci.“ Podle nedávné studie se více než 60 procent respondentů domnívá, že inteligentní asistenti mají smysl. „Bosch utváří všechny oblasti propojeného světa. Naše výchozí pozice a dobrá připravenost nám umožňují převzetí vedoucí role v oblasti personalizace konektivity,“ uvedl Struth. Pouze pár průmyslových podniků disponuje srovnatelnou expertízou na všech třech úrovních internetu věcí: Bosch vnáší do oblasti senzorových technologií, softwaru a služeb rozsáhlé zkušenosti, a také disponuje svým vlastním IoT cloudem. To vše z něj dělá komplexního dodavatele Internetu věcí (Internet of Things = IoT). Ústřední roli zde pak hraje ochrana dat. „Zákazníkům a uživatelům je zajištěna plná transparentnost a sami rozhodují o tom, jakým způsobem jsou údaje použity.“

Navíc si Bosch stanovil za cíl stoprocentní propojenost svých elektronických přístrojů a také nabídku balíčku propojených služeb pro každý produkt. V centru pozornosti stojí zákazník: „Propojené technologie musí za všech okolností přinášet užitek,“ řekl Struth. „Je stále důležitější nabízet chytré doplňkové funkce a služby vytvořené na míru individuálním potřebám a uživatelským návykům,“ uvedl Struth. Díky personalizaci produktů a řešení prostřednictvím konektivity je to možné ve stále větší míře.

Bosch v České republice se skládá ze šesti legálních entit a zaměstnává 7 650 pracovníků. Konsolidovaný obrat v roce 2014 dosáhl 452 milionů eur. Celkový obrat v České republice (tj. včetně dodávek dalším společnostem Bosch) dosáhl částky 1 575 milionů eur.

Bosch Group je vedoucím mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Společnost celosvětově zaměstnává na 390 000 lidí (k 31. 12. 2016). Tržby firmy za rok 2016 dosáhly hodnoty 73,1 miliardy eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility Solutions, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Využívá svých znalostí senzorových technologií, softwaru a služeb, také svůj vlastní IoT cloud k tomu, aby zákazníkům nabídnul propojená řešení napříč oblastmi – a to z jediného zdroje. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Bosch Group zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 440 dceřiných a regionálních firem ve více než 60 zemích světa. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem pro budoucí růst firmy je její inovační síla. Bosch zaměstnává 59 000 pracovníků v oblasti výzkumu a vývoje ve 120 lokalitách po celém světě.

Společnost byla v roce 1886 založena Robertem Boschem (1861-1942) ve Stuttgartu jako „dílna pro jemnou mechaniku a elektrotechniku“. Obchodně-právní struktura společnosti Robert Bosch GmbH zajišťuje podnikatelskou samostatnost Bosch Group. To umožňuje společnosti dlouhodobě plánovat a investovat do důležitých podnikatelských záměrů pro zabezpečení budoucnosti. 92 % majetkových podílů Robert Bosch GmbH patří veřejně prospěšné společnosti Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadaci Roberta Bosche. Většinová hlasovací práva má však společnost Robert Bosch Industrietreuhand KG, která má zároveň také právo vykonávat funkci společníků. Ostatní podíly a hlasovací práva má rodina Boschových a Robert Bosch GmbH.

Více informací na

press.bosch.cz

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse