Proto, aby stránka plně fungovala se všemi náležitostmi, užíváme funkce cookies. Prosím povolte cookies a obnovte stránku. Poté se automaticky zobrazí dialogové okno pro nastavení cookies.

Tato stránka používá cookies z důvodu správné funkčnosti, dále pro usnadnění vaší práce a statistické účely. Toto nastavení můžete kdykoliv změnit kliknutím na "Změna nastavení". Pokud souhlasíte s tímto použitím cookies, klikněte prosím na "Ano, souhlasím". Ochrana osobních údajů

CES® 2017: Internet věcí se stává osobním - Bosch se zaměřuje na inteligentní asistenty. Konektivita dosahuje další fáze vývoje

Koncepční vozidlo od Bosch na veletrhu CES 2017

 
 
 

05/01/2017 | Česká republika | Korporátní zprávy

Las Vegas – Představte si, že byste měli v každé oblasti svého života osobního společníka nebo anděla strážného. Někoho, kdo by vždy věděl, jestli jste nenechali zapnutou troubu – i když už jste někde na cestě autem, nebo dokonce sedíte v kanceláři. Na veletrhu CES 2017, Bosch předvádí, že propojená řešení již tyto představy změnily v realitu. „Personalizace je rostoucím trendem v oblasti konektivity, a my jsme tím, kdo tento trend posunuje kupředu,“ řekl Dr. Werner Struth, člen představenstva společnosti Bosch v rámci její tiskové konference na CES 2017 v Las Vegas. Na největším světovém veletrhu spotřební elektroniky se tento globální dodavatel technologií a služeb soustředí na následující oblasti: chytré domácnosti, chytrá města, propojená mobilita a Průmysl 4.0.

Díky zvyšující se personalizaci produktů a služeb se nyní konektivita dostává do další etapy vývoje: „Propojený svět se stává emotivním. Zařízení se mění v inteligentní společníky, díky kterým je každodenní život jednodušší a bezpečnější, a to jak doma, tak ve městě, v automobilu i v práci.“ Podle nedávné studie se více než 60 procent respondentů domnívá, že inteligentní asistenti mají smysl. „Bosch utváří všechny oblasti propojeného světa. Naše výchozí pozice a dobrá připravenost nám umožňují převzetí vedoucí role v oblasti personalizace konektivity,“ uvedl Struth. Pouze pár průmyslových podniků disponuje srovnatelnou expertízou na všech třech úrovních internetu věcí: Bosch vnáší do oblasti senzorových technologií, softwaru a služeb rozsáhlé zkušenosti, a také disponuje svým vlastním IoT cloudem. To vše z něj dělá komplexního dodavatele Internetu věcí (Internet of Things = IoT). Ústřední roli zde pak hraje ochrana dat. „Zákazníkům a uživatelům je zajištěna plná transparentnost a sami rozhodují o tom, jakým způsobem jsou údaje použity.“

Navíc si Bosch stanovil za cíl stoprocentní propojenost svých elektronických přístrojů a také nabídku balíčku propojených služeb pro každý produkt. V centru pozornosti stojí zákazník: „Propojené technologie musí za všech okolností přinášet užitek,“ řekl Struth. „Je stále důležitější nabízet chytré doplňkové funkce a služby vytvořené na míru individuálním potřebám a uživatelským návykům,“ uvedl Struth. Díky personalizaci produktů a řešení prostřednictvím konektivity je to možné ve stále větší míře.

Bosch v České republice se skládá ze šesti legálních entit a zaměstnává 7 650 pracovníků. Konsolidovaný obrat v roce 2014 dosáhl 452 milionů eur. Celkový obrat v České republice (tj. včetně dodávek dalším společnostem Bosch) dosáhl částky 1 575 milionů eur.

Bosch Group je vedoucím mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Společnost celosvětově zaměstnává na 390 000 lidí (k 31. 12. 2016). Dle předběžných výsledků za rok 2016 dosáhly tržby firmy hodnotu 73,1 miliard eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility Solutions, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Využívá svých znalostí senzorových technologií, softwaru a služeb, také svůj vlastní IoT cloud k tomu, aby zákazníkům nabídnul propojená řešení napříč oblastmi – a to z jediného zdroje. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Bosch Group zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 450 dceřiných a regionálních firem ve více než 60 zemích světa. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem pro budoucí růst firmy je její inovační síla. Bosch zaměstnává 59 000 pracovníků v oblasti výzkumu a vývoje ve 120 lokalitách po celém světě.

Společnost byla v roce 1886 založena Robertem Boschem (1861-1942) ve Stuttgartu jako „dílna pro jemnou mechaniku a elektrotechniku“. Obchodně-právní struktura společnosti Robert Bosch GmbH zajišťuje podnikatelskou samostatnost Bosch Group. To umožňuje společnosti dlouhodobě plánovat a investovat do důležitých podnikatelských záměrů pro zabezpečení budoucnosti. 92 % majetkových podílů Robert Bosch GmbH patří veřejně prospěšné společnosti Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadaci Roberta Bosche. Většinová hlasovací práva má však společnost Robert Bosch Industrietreuhand KG, která má zároveň také právo vykonávat funkci společníků. Ostatní podíly a hlasovací práva má rodina Boschových a Robert Bosch GmbH.

Více informací na

press.bosch.cz

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse