Proto, aby stránka plně fungovala se všemi náležitostmi, užíváme funkce cookies. Prosím povolte cookies a obnovte stránku. Poté se automaticky zobrazí dialogové okno pro nastavení cookies.

Tato stránka používá cookies z důvodu správné funkčnosti, dále pro usnadnění vaší práce a statistické účely. Toto nastavení můžete kdykoliv změnit kliknutím na "Změna nastavení". Pokud souhlasíte s tímto použitím cookies, klikněte prosím na "Ano, souhlasím". Ochrana osobních údajů

Bosch představuje na veletrhu CES 2017 nejmenší vysoce výkonný senzor barometrického tlaku. Prvotřídní senzor nadmořské výšky pro spotřebitelská zařízení

 
 
 

05/01/2017 | Česká republika | Korporátní zprávy

Bosch Sensortec v těchto dnech představuje senzor barometrického tlaku BMP380, svůj nejmenší a nejvýkonnější senzor s kompaktními rozměry pouhých 2,0 x 2,0 x 0,75 mm3. BMP380 je určen pro rostoucí trh v oblasti her, sportu a péče o zdraví, a rovněž i vnitřní a venkovní navigace. Díky měření barometrického tlaku umožnuje senzor dronům, smartphonům, tabletům, nositelné elektronice a dalším mobilním zařízením přesně určovat výškové změny, a to jak ve vnitřním tak venkovním prostředí.

Bosch v České republice se skládá ze šesti legálních entit a zaměstnává 7 650 pracovníků. Konsolidovaný obrat v roce 2014 dosáhl 452 milionů eur. Celkový obrat v České republice (tj. včetně dodávek dalším společnostem Bosch) dosáhl částky 1 575 milionů eur.

Bosch Group je vedoucím mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Společnost celosvětově zaměstnává na 390 000 lidí (k 31. 12. 2016). Tržby firmy za rok 2016 dosáhly hodnoty 73,1 miliardy eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility Solutions, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Využívá svých znalostí senzorových technologií, softwaru a služeb, také svůj vlastní IoT cloud k tomu, aby zákazníkům nabídnul propojená řešení napříč oblastmi – a to z jediného zdroje. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Bosch Group zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 440 dceřiných a regionálních firem ve více než 60 zemích světa. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem pro budoucí růst firmy je její inovační síla. Bosch zaměstnává 59 000 pracovníků v oblasti výzkumu a vývoje ve 120 lokalitách po celém světě.

Společnost byla v roce 1886 založena Robertem Boschem (1861-1942) ve Stuttgartu jako „dílna pro jemnou mechaniku a elektrotechniku“. Obchodně-právní struktura společnosti Robert Bosch GmbH zajišťuje podnikatelskou samostatnost Bosch Group. To umožňuje společnosti dlouhodobě plánovat a investovat do důležitých podnikatelských záměrů pro zabezpečení budoucnosti. 92 % majetkových podílů Robert Bosch GmbH patří veřejně prospěšné společnosti Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadaci Roberta Bosche. Většinová hlasovací práva má však společnost Robert Bosch Industrietreuhand KG, která má zároveň také právo vykonávat funkci společníků. Ostatní podíly a hlasovací práva má rodina Boschových a Robert Bosch GmbH.

Více informací na

press.bosch.cz

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse